Program:
Tomasz Goliński: Luminosity
Misterioso e cantabile
Furioso
Anna Ignatowicz-Gliñska: Toccata
Keiko Abe: Variations on Japanese Children’s Songs
Anna Ignatowicz-Gliñska: Poljska suita (za marimbu i elektroniku)
Ostinato (u spomen Michalu Spisaku)
Ples (u spomen Stefanu Kisielewskom)
Uspavanka (u spomen Romanu Palesteru)
Finale (u spomen Zygmuntu Mycielskom)
Astor Piazzolla: Verano Porteño
Filip Merčep neprestano se dokazuje kao svestrani umjetnik širokih interesa. Kao prvi hrvatski finalist Eurovizijskog natjecanja mladih glazbenika nakon Monike Leskovar, 2010. se svrstao među najuspješnije hrvatske glazbenike; nastupio je tada ispred bečke Gradske vijećnice uz pratnju Simfonijskog orkestra ORF-a pred 45 000 slušatelja. Osvojio je ugledne nagrade: Ivo Vuljević, Zagrebačke filharmonije, Grada Samobora, Yamaha Scholarship Award, drugu nagradu marimbističkog natjecanja Universal u Belgiji i prvu natjecanja Papandopulo u Zagrebu, Dekanovu i Rektorovu nagradu te Porin. Diplomirao je 2015. u klasi Igora Lešnika na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, a usavršavao na Konzervatoriju u Amsterdamu kod Marcela Wierckxa. Svoje konceptualne projekte predstavio je na Osorskim glazbenim večerima, Dubrovačkim ljetnim igrama, Muzičkom biennalu Zagreb, redovito promovira hrvatsku glazbu te radi na snimanju koncerata za udaraljke i orkestar hrvatskih autora (do sada je, uz Simfonijski orkestar HRT-a, snimio djela Ive Maleca, Igora Lešnika /Franza Cibulke te Igora Kuljerića). Vodi vlastiti seminar te majstorske radionice na sveučilištima u Miamiu, Kaliforniji i Torontu, te na akademijama u Hannoveru, Nürnbergu i Lyonu. Djeluje kao MarimbaOne umjetnik.
Poljski skladatelj, marimbist i udaraljkaš Tomasz Goliński (1986.) jedan je od vodećih autora i izvođača svoje generacije na međunarodnoj marimbističkoj i udaraljkaškoj sceni. Njegova skladba Luminosity za solo marimbu osvojila je prvu nagradu na Universal Marimba Composition Competition u Belgiji 2010. te je bila zadana skladba Universalovog marimbističkog natjecanja 2013. Sastoji se od dva kontrastna stavka: nakon mračnog i misterioznog prvoga, drugi donosi obilje virtuoznih i tehnički izazovnih odsjeka.
Nagrađivana poljska skladateljica Anna Ignatowicz-Gliñska (1968.), školovana je na Glazbenoj akademiji Fryderyk Chopin u Varšavi gdje danas i sama predaje. Djela joj se izvode diljem svijeta; piše solistička, simfonijska, elektronička i multimedijalna djela. Svoju Toccatu za solo marimbu napisala je 2001. u suradnji sa suprugom, Piotrom Gliñskim, koji ju je i praizveo u Varšavi. Djelo je skladateljičin „oproštaj od oca i posveta uspomeni na njega“.
Japanska marimbistica i skladateljica Keiko Abe (1937.) uživa status legende. Razvijanjem novih tehnika i proširivanjem repertoara uvelike je zaslužna za unapređivanje glazbe za marimbu, što joj je donijelo uvrštavanje u udaraljkašku Kuću slavnih. Tehnički izazovna no svojstvena marimbi, njezina djela najčešće počinju improvizacijom; širokog su dinamičkog raspona, koriste tehnike posuđene iz tradicionalne glazbe i pažljivo oblikuju akorde. Varijacije na japanske dječje pjesme temelje se na pjesmama Tōryanse i Teru Teru Bōzu čime se skladateljica prisjeća svojega djetinjstva. Skladba je trodijelna s karakterističnim rastakanjem ritamske stabilnosti.
U intervjuu za IKMMA-u (International Katarzyna Myćka Marimba Academy) 2019., Anna Ignatowicz-Gliñska otkrila je kako radi na skladbi za Filipa Merčepa. Riječ je o Poljskoj suiti u kojoj su stavci posvećeni poljskim skladateljima aktivnima sredinom 20. stoljeća. „Njihov rad je nepravedno zapostavljen ili se iznimno rijetko izvode. Pregledala sam puno njihovih partitura i izabrala ulomke koji su mi postali pravi izvor kreativne inspiracije.“
Verano Porteño stavak je iz suite Las cuatro estaciónes porteñas (Četiri godišnja doba) Astora Piazzolle (1921. – 1992.) koja pojmom ‘porteñas’ aludira na Buenos Aires, ili preciznije, na stanovništvo siromašnog lučkog dijela toga grada. Verano Porteño prevodi se kao Ljeto u Buenos Airesu. Aranžman za marimbu načinio je Pius Cheng uzimajući izvornu temu i prilagođavajući je novome instrumentu.