Objava: 17. svibnja 2022.
Temeljem članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (NN 125/11., 64/15. i 112/18.) i članka 4. stavka 1. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (Službeni glasnik Grada Zagreba br. 10/12, 3/18, 6/19 i 18/19) te članka 15.i 31. stavak 1 točka 3. alineja 8. Statuta Centar kulture na Peščenici od 7. Srpnja 2014. i Odluke o izmjenama i dopunama statuta od 5. listopada 2016.te Odluke o izmjenama i dopunama statuta od 10. veljače 2022., Upravno vijeće Centra kulture na Peščenici raspisuje
J A V N I N A T J E Č A J
za davanje u zakup poslovnog prostora,
prikupljanjem pisanih ponuda
1. Raspisuje se Javni natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora u objektu Centra kulture na Peščenici, Zagreb, Ivanićgradska ulica 41a, prikupljanjem pisanih ponuda u zatvorenim omotnicama.
Javni natječaj bit će objavljen na web stranici Centra kulture na Peščenici i oglasnoj ploči Centra kulture na Peščenici, a obavijest o objavi natječaja u dnevnom tisku.
2. Predmet zakupa je poslovni prostor za obavljanje obrazovne djelatnosti ukupne površine 1026,85 m² i to zatvorenog prostora 786,85 m² i otvorenog prostora 240 m², položaja prizemlje i kat.
3. Poslovni prostor namijenjen je za obavljanje djelatnosti odgoja i obrazovanja-djelatnost osnovnog obrazovanja
4. Poslovni prostor daje se u zakup u viđenom stanju na određeno vrijeme od pet godina, bez prava na povrat uloženih sredstava u uređenje istog.
Poslovni prostor nije u posjedu Centra kulture na Peščenici. Centar će za taj prostor sklopiti ugovor o zakupu s najpovoljnijim ponuditeljem po stupanju Centra u posjed istog, a za koji period Centar ne snosi odgovornost za eventualnu štetu nastalu zbog ne sklapanja ugovora o zakupu poslovnog prostora.
5. Početni iznos mjesečne zakupnine za poslovni prostor iznosi 7326,68 kuna mjesečno bez PDV-a.
U cijenu zakupnine nisu uračunati režijski troškovi. Mjesečna zakupnina uvećat će se za pripadajući porez na dodanu vrijednost temeljem Zakona o porezu na dodanu vrijednost.
Pored zakupnine zakupnik je dužan plaćati i druge troškove u svezi s korištenjem poslovnog prostora (komunalnu naknadu, troškove energije, atesti i servisi, kao i svaki drugi trošak koji se odnosi na održavanje dotičnog poslovnog prostora).
6. Rok za podnošenje ponuda je 10 dana i to do 26. svibnja 2022. u 14.00 sati. Pisane ponude sa svim prilozima podnose se preporučeno ili osobno u zatvorenoj omotnici s naznakom:
„JAVNI NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA – NE OTVARATI“ na adresu:
Centar kulture na Peščenici, 10000 Zagreb, Ivanićgradska ulica 41a.
Ponude zaprimljene nakon roka neće se razmatrati.
7. Otvaranje ponuda bit će u prostorijama uprave Centar kulture na Peščenici, 10000 Zagreb, Ivanićgradska ulica 41a dana 1. lipnja 2022. u 14.00 sati, a otvaranju ponuda mogu pristupiti ponuditelji, odnosno njihovi ovlašteni predstavnici uz predočenje valjane punomoći.
8. Ponuditelj je dužan položiti jamčevinu u trostrukom iznosu početnog iznosa zakupnine, na žiro račun Centra kulture na Peščenici, IBAN HR 652360000-1101346415 s naznakom “jamčevina za poslovni prostor” te pozivom na broj: 03287241147.
Izabrani ponuditelj za zakup poslovnog prostora obvezan je nakon primitka odluke o odabiru, a prije sklapanja ugovora, uplatiti razliku iznosa od položene jamčevine do visine tri ponuđene zakupnine uvećano za PDV.
Ponuditeljima čija je ponuda izabrana kao najpovoljnija, uplaćena jamčevina se uračunava u zakupninu, a ostalim se ponuditeljima uplaćena jamčevina vraća u roku od 30 dana od konačnosti Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuditelja.
Uplaćena jamčevina se ne vraća najpovoljnijem ponuditelju ako odustane od ponude nakon konačnosti Odluke, odnosno od sklapanja ugovora o zakupu.
9. Pravo podnošenja pisane ponude na ovaj javni natječaj imaju sve fizičke osobe-obrtnici, državljani Republke Hrvatske i državljani članica Europske unije te pravne osobe registrirane u Republici Hrvatskoj i državama članicama Europske unije.
Podnošenjem pisane ponude na ovaj javni natječaj, smatra se da su ponuditelji fizičke osobe – obrtnici, dali privolu za korištenje njihovih osobnih podataka u svrhu provođenja javnog natječaja.
Ponuditelj mora biti registriran za obavljanje djelatnosti iz točke 3. ovog natječaja.
10. Ponuda za sudjelovanje u javnom natječaju mora biti uvezena i mora sadržavati:
- Ispunjeni obrazac koji je Prilog ovom natječaju, popunjen na računalu ili ručno tiskanim slovima i vlastoručno potpisan od strane ponuditelja odnosno ovlaštene osobe ponuditelja;
- Podatke o ponuditelju i to naziv i sjedište ponuditelja, OIB, IBAN te ime osobe ovlaštene za zastupanje (za pravne osobe), odnosno ime, prezime, adresa, OIB i preslik osobne iskaznice (fizička osoba-obrtnik), kao i e-mail adresu na koju će se vršiti dostava vezana uz ovaj javni natječaj, kontakt broja telefona;
- Izvornik ili ovjerenu presliku Rješenja ili Izvatka iz odgovarajućeg registra ne starijeg od 3 mjeseca od objave ovog javnog natječaja, iz kojeg mora biti vidljivo da je ponuditelj registriran za obavljanje ponuđene djelatnosti
- Detaljan opis djelatnosti koju bi ponuditelj obavljao u okviru oglašene djelatnosti;
- Ponuđeni iznos mjesečne zakupnine veći od oglašenog u javnom natječaju;
- Dokaz o izvršenoj uplati jamčevine;
- Broj žiro računa i naziv banke za povrat jamčevine;
- Izvornik ili ovjerenu presliku potvrde o stanju poreznog duga ponuditelja što ju je izdala nadležna porezna uprava Ministarstva financija, ne starije od 30 dana od dana objave ovog javnog natječaja;
- izvornik ili ovjerenu presliku potvrde o nepostojanju duga ponuditelja s osnove potraživanja Grada Zagreba izdanu od Gradskog ureda za financije i javnu nabavu, ne starija od 30 dana od dana objave ovog javnog natječaja;
- izvornik ili ovjerenu presliku BON 2 ili SOL 2 –podaci o solventnosti ili potvrdu nadležnog tijela da nije u mogućnosti isto dostaviti, ne stariji od 3 mjeseca od objave ovog javnog natječaja (samo za pravne osobe);
- Ovjerena izjava ponuditelja fizičke osobe– obrtnika da nije osnivač ili ovlaštena osoba pravne osobe, a ukoliko je osnivač druge pravne osobe potrebno je i za tu pravnu osobu dostaviti potvrdu Gradskog ureda za financije i javnu nabavu o nepostojanju duga s osnove potraživanja Grada Zagreba, a za ponuditelja pravnu osobu, ovjerenu izjavu osnivača ili ovlaštene osobe da nisu osnivači ili ovlaštene osobe druge pravne osobe, odnosno ako jesu tada je i za te pravne osobe potrebno dostaviti Potvrdu Gradskog ureda za financije i javnu nabavu;
- Izjavu ovjerenu kod javnog bilježnika o prihvaćanju uvjeta iz točke 3. i 4. ovog natječaja
- Izjavu ponuditelja da je upoznat sa stanjem prostora
- Izjavu ponuditelja da će u slučaju sklapanja ugovora o zakupu izdati bjanko zadužnicu za uredno izvršenje obveza u pogledu plaćanja zakupnine i naknade eventualne štete koju može nanijeti zakupodavcu svojim poslovanjem u iznosu od tri mjesečne zakupnine;
- Za osobu koja se poziva na pravo prednosti iz točke 12. ovog javnog natječaja – izvornik ili ovjerenu presliku potvrde Ministarstva obrane Republike Hrvatske ne starije od 3 mjeseca od datuma izdavanja, odnosno Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske, te za hrvatske ratne vojne invalide iz Domovinskog rata potvrda Gradskog ureda za socijalnu zaštitu, zdravstvo, branitelje i osobe s invaliditetom, kojom se dokazuje pravo prvenstva iz točke 1. ovog javnog natječaja, izvornik ili ovjerenu presliku potvrde Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, ne starije od 3 mjeseca od datuma izdavanja, o tome da li je korisnik mirovine i ovjerenu izjavu ne stariju od 3 mjeseca od datuma izdavanja, da nije zakupnik drugog poslovnog prostora neovisno po kojoj je osnovi je zakup ostvaren ;
- Za osobu koja se poziva na pravo prednosti iz točke 13.ovog javnog natječaja, neovjerenu Izjavu u kojoj se navodi Klasa Rješenja na koje se poziva;
Istovjetnost preslika dokumenata njihovim izvornicima, ovjerava javni bilježnik.
11. Odbit će se ponude
– fizičkih i pravnih osoba koje su po bilo kojoj osnovi, prema stanju poslovnih knjiga Grada Zagreba, evidentirani kao dužnici Grada Zagreba zbog neispunjenih dospjelih obveza starijih od tri mjeseca ili čija su dugovanja na bilo koji način otpisana kao nenaplativa posljednje tri godine prije podnošenja prijave odnosno ponude;
– fizičke ili pravne osobe koja ima dospjelu, nepodmirenu obvezu prema državnom proračunu, jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se fizička ili pravna osoba pridržava rokova plaćanja;
– pravnih osoba koje nisu solventne;
– fizičkih i pravnih osoba koje nisu registrirane za obavljanje oglašene djelatnosti te u drugim slučajevima neispunjavanja uvjeta javnog natječaja;
– fizičkih osoba koje su osnivači ili ovlaštene osobe pravnih osoba koje su, prema stanju poslovnih knjiga Grada Zagreba, evidentirane kao dužnici Grada Zagreba zbog neispunjenih dospjelih obveza prema Gradu Zagrebu starijih od tri mjeseca, odnosno čija su dugovanja na bilo koji način otpisana kao nenaplativa posljednje tri godine prije podnošenja prijave odnosno ponude, te pravnih osoba kojih su osnivači ili ovlaštene osobe ujedno i osnivači i/ili ovlaštene osobe pravnih osoba koje su, prema stanju poslovnih knjiga Grada Zagreba, evidentirane kao dužnici Grada Zagreba zbog neispunjenih dospjelih obveza starijih od tri mjeseca, odnosno čija su dugovanja na bilo koji način otpisana kao nenaplativa posljednje tri godine prije podnošenja prijave odnosno ponude.
Ako se nakon sklapanja ugovora o zakupu, naknadnim provjerama utvrdi da su na dan otvaranja ponuda zakupnik ili s njim povezane osobe, imali dugovanje opisano u alinejama ove točke, Zakupodavac ima pravo raskinuti ugovor bez ostavljanja dodatnog roka
-ponude koje su predane neposredno u tajništvo nakon isteka roka za podnošenje ponuda ili poslane poštom, a zaprimljene nakon isteka roka za podnošenje ponuda smatrat će se zakašnjelim i neće se uzimati u obzir.
12. Pravo prednosti na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora za obrtničku ili samostalnu profesionalnu djelatnost, imaju osobe određene zakonom kojim se uređuju prava hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji, ako ispunjavaju uvjete ovog natječaja i prihvate najviši ponuđeni iznos mjesečne zakupnine.
Osobe iz stavka 1. ove točke ne mogu ostvariti pravo prednosti ako su zakupnici drugog poslovnog prostora, neovisno po kojoj osnovi je zakup ostvaren. Zakupnicima koji sklope ugovor o zakupu na temelju prava prednosti ovog javnog natječaja, neće se odobriti davanje dijela poslovnog prostora u podzakup niti zajednički zakup.
13. Pravo prednosti za davanje poslovnog prostora u zakup imaju zakupnici kojima je ugovor o zakupu raskinut na temelju Zakona o naknadi za imovinu oduzetu za vrijeme jugoslavenske komunističke vladavine, ako ispunjavaju uvjete natječaja i prihvate najviši ponuđeni iznos mjesečne zakupnine. Za osobu koja se poziva na to pravo prednosti treba priložiti neovjerenu Izjavu u kojoj se navodi Klasa Rješenja na koje se poziva;
14. Ako se na pravo prednosti za isti poslovni prostor pozivaju osobe iz točke 12. i točke 13. ovog javnog natječaja, prednost imaju osobe iz točke 12.
15. Ustanova zadržava pravo ne prihvatiti niti jednu ponudu ili poništiti cijeli javni natječaj i za to nije dužna davati nikakvo obrazloženje, niti nadoknađivati troškove koje su ponuditelji imali pri sastavljanju ponuda.
16. Datum i vrijeme pregleda poslovnog prostora 23. svibnja 2022. u 17.00 sati uz prethodnu najavu na 01 2313022 radnim danom od 9.00 sati do 15.00 sati.
17. Najpovoljnija ponuda je ona ponuda koja uz ispunjavanje uvjeta ovog javnog natječaja sadrži i najviši ponuđeni iznos mjesečne zakupnine.
18. Ako dva ili više ponuditelja ponude isti iznos mjesečne zakupnine, a ispunjavaju uvjete ovog javnog natječaja, Povjerenstvo za davanje u zakup poslovnog prostora pozvat će te ponuditelje da u roku od 24 sata ponude pisanim putem u zatvorenoj omotnici novi iznos mjesečne zakupnine.
19. Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuditelja, na prijedlog Povjerenstva za davanje u zakup poslovnog prostora, donosi Upravno vijeće ustanove.
20. O ishodu natječaja natjecatelji će biti obaviješteni u roku 8 dana od dana donošenja odluke o izboru, o čemu će ponuditelji biti obaviješteni putem e-mail adrese koju su naznačili u ponudi.
21. Na Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuditelja svi sudionici u natječaju mogu izjaviti prigovor u roku od 8 dana od dana dostave.
22. O prigovoru odlučuje Upravno vijeće. Odluka o prigovoru je konačna.
23. Ugovor o zakupu sklapa u ime ustanove ravnatelj s izabranim ponuditeljem u roku od 15 dana od dana konačnosti Odluke o izboru u protivnom će se smatrati da je odustao od natječaja te će se ugovor sklopiti s prvim sljedećim najpovoljnijim ponuditeljem.
24. Najpovoljniji ponuditelj dužan je prilikom sklapanja ugovora o zakupu, položiti bjanko zadužnicu u iznosu 3 mjesečne zakupnine, kao osiguranje redovnog podmirenja zakupnine.
U slučaju kada je najpovoljniji natjecatelj pravna osoba, bjanko zadužnicu uz osobu ovlaštenu za zastupanje pravne osobe, potpisuje i osnivač pravne osobe kao jamac platac.
25. Ugovor o zakupu sklapa se kao ovršna isprava i potvrđuje (solemnizira) se kod javnog bilježnika na trošak zakupnika.
26. Poslovni prostor predat će se zakupniku nakon solemnizacije ugovora.
27. Poslovni prostor ne može se dati u podzakup.